piatok, septembra 22, 2006

V piatok

sa neda odolat tuuurizmu v Piatkovej Mesite - Jama Masjid... A kedze nemam sprievodcu ani cestovku, a mam kopec casu, tak si mozem dovolit par hodin nasavat atmosferu jedineho miesta, bez zhonu a nahlenia. A lovit obrazky.A potom, ked ma premoze zvedavost, tak sa nenapadne (som si myslel, ze to bude nenapadne) pritrafit na modlitbach. Kym bolo poloprazdno, tak aj obrazok spravit. Potom uz nie, bolo ludi husto, ze sa pohnut nedalo. Po chvili nenapadnenia v kutiku som bol pohladmi zamracenymi spod obocia "nuteny" nestat ako drevo, ale hybat sa ked uz nie prezivat okolite pocity, podla ostatnych. Pocuvat spev, potom poklona, vystriet, na kolena, celom na zem, vstat, dotknut usi ... tolko vonkajsie prejavy. A tie vnutorne ?... Jeden dedusko dojaty k slzam (smiechu?) mojou konverziou na pravu vieru ma pozval k sebe a obdaroval knizkami vysvetlujucimi jej zaklady ... hm.

A "zdravotna" vsuvka - kto trpi na suchu plet, nech pride na klimaticky pobyt do Dili - uz na druhy den bude ako smalcom natrety. A ani sprcha trikrat denne nepomoze, nevysusi.

A este pojmydojmy - ono nie ze kasicky su teraz menej stiplave, pavuk na zachode mensi, ind curajuci do kanala cupiaci na namesti menej napadny, tiedye a batikove vecicky menej farebne, ale uz ma neohuruju stylom TyyyVoleKoukej, ale skor takym malym znamym chi! A to je dobre, lebo prvotnej povrchnosti stacilo na minulom vylete. Dufam.

Žiadne komentáre: