nedeľa, októbra 01, 2006

Kupacia dolina

stvrt kilometra pod vodopadom a Siva Cafe cajovnou bola plne obsadena. Ajtak vzdy chodievam nad Siva Cafe, do sukromnejsej casti doliny, tam uz vlastne rokliny... A prislo mi kupanie, virivka a perlickove bublanie, sauna na horucich kamenoch, proste oddych aquapark:) A o hodinu prihopkal majster maser zo Siva Cafe a mne po vcerajsom Indrahar vystupe a zostupe len dobre padlo, ze ma priamo pri prirodnych virivkach, v rokline na kameni vyhriatom, skoro dve hodiny mliagal buchal lamal pucil a olejom natieral, az zo mna vytlacil vsetku unavu a svalovicu... Neveril by som, ze jedna dlan sa da masirovat pet minut, alebo lytko stvrt hodinu:) A ze masaz hlavy ma svoj zmysel:) Po VIP aquaparku procedurach ma privitalo Siva Cafe v nom na terase cajik a mnam jedenie, proste - Oddychova Pohoda:)
Nie, dnes som nic nefotil pre fotobiznis:)

Žiadne komentáre: