utorok, júna 12, 2007

Bzzz...

... a ako robia motýle?

...

A keby Onô nezačínalo rokom 2005 ale skoršou rozprávkou, tak by ma zaujalo stretnutie modrej s červenou. Ale to už je dávno. A jeseň 2004 sa stratila.

4 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

Velmi pekne. Pozeral som so dozadu aj 2006. Len tu nie je na teba ziaden kontakt TK ;-).
Poslal by som ti moje dielko :-))
VD

Tomáš povedal(a)...

Dak :)
a videl si aj Indiu 2006 ?
...
a kontakt tu je - sak komentar :)
mail sem dat nemozem, vies co by bolo spamu ?
...
Dielko - daj sem link :)

Anonymný povedal(a)...

czy ta mucha byla martwa? czy jestes teraz super ultra high fast photographer of nature with incredible reflex ???

:)

Tomáš povedal(a)...

Ziva, ziva:)
...
A nie som ultra fast, ale praveze Ultra Slow Motion, insidiously pretending I am harmless dead man :)