streda, júla 11, 2007

Orient

Express v meste pod Urpínom.

.
.
A komu sa zdá, že myšlienky v písmenách už nie sú srdcervúce ako kedysi, tak má pravdu. Veď vznikali tak, ako raz povedala jedna Slávka. A keď odíde dôvod, niet prečo pokračovať. Srdcervúco :)

4 komentáre:

DreamingWolf povedal(a)...

Fuuuha, tak toto sú riadne exkluzívne fotočky! Paráda!!! Musel byť krásny ten "vláčik"! A ujko s fajkou... ako taký detektív vyzerá... :)

Anonymný povedal(a)...

Ahoj Tomáši. Srdcervoucí vyjádření k fotkám ti šla moc dobře a z vlastní zkušenosti musím říct, že jsem je chápal a také v nich někdy našel své zkušenosti. Proto jsem je asi tak rád četl ;-)
Ale na druhou stranu je to dost osvobozující pocit, když se člověk nutnosti těchto vyjádření zbaví. Takže gratuluji a těším se na další fotky, které doufám budou zajímavé i bez těch průpovídek ;-) Dík.

Tomáš povedal(a)...

Nojono :) keď sa človek dozvie pravdu o tom, čo bolo a prečo to tak bolo, a navyše od iného človeka, než od toho, ku komu mal puto, tak prestane rozmýšľať o sebe a o tom, čím ublížil tomu človeku ktorý nemá záujem o nič, a vlastne ani o kúsok úprimnosti; prestane sa rozmýšľať prečo sa niečo skončilo a prečo sa to skončilo takým prapodivným spôsobom - zrazu je všetko jasné, a zrazu aj skončí puto. A pocit je to naozaj nesmierne oslobodzujúci. A som tomu rád, naozaj. Chvalabohu. A možno ani nebol márny ten čas, kým som žil v nevedomosti - aspoň som mal motiváciu na sebe trošku zapracovať :)
Snáď aj správnym smerom, a to už posúdia iní.

Tomáš povedal(a)...

... a este musim dodat, ze ma to obdobie aj dost vysilovalo. A ze som vdacny za to, ze par ludi tomu co som prezival rozumelo. A ze som rad, ze sa to moje stvarnenie toho prezivania aj pacilo :)
Dak :)
...
Inac, ak nic do toho neskoci, tak 21.8. sa chysta jedno prekvapenie :)
stay tuned, budu obrazky :)
take do oranzova a s vychodnou prichutou, vysokou, horskou