pondelok, septembra 24, 2007

Tak

uz si si nasiel novu priatelku? hlaholil uz od dveri a spiklenecky zmurkal vasistsky internetar po tom, ako som v noci s mladou spanielskou dievcinou vosiel do jeho internetarne. Ta tvoja byvala vcera vecer odisla do Dharamsaly, kupovala tu dva listky na autobus - dodal tonom agenta StB, cakajuc, ze sa mi zavdaci - aj zmurkavym zelanim krajsich chvil aj tajnou spravou o presune cudzieho vojska. Minule som ho obdaroval takym pohladom, ze si sadol do kuta a predal mi listok so zlavou. Po dnesnom pohlade ma uz asi nacisto prestane mat rad.
Ale aspon viem, v ktorych koncinach si ju mam predsta
vovat, ked na nu myslim.
...
Spanielska dievcina bola moja spolucestu
juca z Lehu do Manali, peknych par hodin sme sa tlacili vedla sofera na jedenapol sedadle v miestnej predstave o tom, ako vyzera dzip. Sofer tak uhanal a nevynechal jedinu skratku, az to vyzeralo, ze sa cesta preje v rekordnom case, ze v Manali budeme uz o stvrtej poobede. Ale...

Žiadne komentáre: