streda, októbra 10, 2007

No jasne

ze som neodolal obrazku. Ved ked sa pozera tolko zlatych tvari...
A detail na riksu.
Dokelu, pribehy som nechal v Kalge, sa mi zda ... aj obrazky deti - nejak na mna nechcu skakat nove. Skoro vobec nevytahujem fotak. Hm.

2 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

sisjak:
co napisat..je to cele smutne krasne.Ale kazde krasne miesto ostava v nas a robi nas lepsimi.

Tomáš povedal(a)...

No...veru...a este furt pocujem uplne jasne Dimpi vraviet - Maaaj vineeer !!! Two times !
To ked mi ukazala, ze nema supera. Ona a ja sme vyhravali nad ostatnymi stoplami, ale ked sme hrali proti sebe, nemal som sancu.
Takze - pexesovi experti - hor sa do Kalgy, a natrite jej to!
Bude rada:)
...
Kto by to bol pred vyletom povedal, ze vdaka necakanym udalostiam sa cestovanie bude odvijat najme v duchu detskych hier v jednej malej dedinke...
...
A pari je naozaj anjelica-vila...
(angel & fairy & pretty woman hovori slovnik)