pondelok, mája 19, 2008

Kdeže

tie Broadwayské časy sú ...

5 komentárov:

adushka povedal(a)...

..ja len ze ako zrut aktualne baziaci po klobasach (pritom jediaci salat so sparglou) by som taketo na foto asi nejedla.. ;) ale chutia mozno dobre, vsak napis..

Tomáš povedal(a)...

Noooo ... ono to ma svoju historiu

:)

V davnych casoch, ked sa voda sypala a piesok sa lial a ja som este - ci uz zase - bezvyhradne veril v nedavno znovuobjavenu lasku, a zmizol do Broadway pred jej divnym koncom -

tak som si tam vtedy spomenul na este davnejsie casy a mastne anglicke hnusne parky a skvelu stiplavu anglicku horcicu v jednom mestecku Na Temzi a tak obcas sa diala opekacka v Broadwayskej zahrade, kde okrem pochutok sa skvarili aj tieto lincolnshire sausages ...

No a moji navstevnici vikendovi to dobre vedeli lebo to vtedy videli
a tak mi v ramci pestovania nostalgie Ostrovnych casov 2006 doniesli
pixlu lincolnshire
a pixlu mnam
stipacej horcice :)

(ktoru tu v Dolnej Niznej nedostat)

A tento obrazok je take male "homage" pre tu nimi sposobenu nostalgiu :)

Anonymný povedal(a)...

presnie hej tak to tak bylo :)))

adushka povedal(a)...

Jasne, to mi nejako doslo :) je vlastne fajn mat takych kamaratov :)

NiecoNiekde povedal(a)...

no hej, je fajn mat kamaratov a horcicu a klobasu :-)


ak ak navyse toto vsetko naraz, to sa dobre zije ;-p