pondelok, júna 23, 2008

skutočná (a svoja)

7 komentárov:

adushka povedal(a)...

Takze na sk bolo fajn? :)

Tomáš povedal(a)...

... kratko bolo :(

Anonymný povedal(a)...

achooj..

no co..aky bol vylet?
ti az kusok zavidim ten steklivy pocit navratovy..myslim navrat sem,nie tam...kde ani tulipany nemaju:))))...aale,len ta dotahujem...ake to bolo,vratit sa tam??

Tomáš povedal(a)...

... no ... sranda bola ta, ze co som bohviepreco nezazil ked som sem prisiel prvykat, tak som zazil az teraz - pocit taky, ze Preboha, kde som co som, preco som tu ???
:)

Tomáš povedal(a)...

... a steklivy pocit navratovy ... joooj ten by som si najradsej spravil ... vies do akych koncin ooooooo (m) :) :)

si este pockam ...

Anonymný povedal(a)...

jaaaj..jasne,

tak ten hej..vlastne viem,sam si mi vravel ze tu ta nic necaka...:(

a tam je asi to co stelki ta v srdci...tak pekne zarabaj zarabaj...nech mooozes ist co najskor..

Tomáš povedal(a)...

Skor nik necaka ... to sa potom otvorenejsie tuuula (ale netuuli)