štvrtok, júla 24, 2008

Také

malé nočné kúpanie o poltretej ráno, v prístave uprostred mesta, pri námornom múzeu, pod domom kde bývam ... nemôže byť zlé. A keď ju miluješ - nie je čo riešiť - ani špinavá voda nemôže vadiť, vlastne, v ich mikrosvete je len čistá ... A po kúpaní postískať a odísť niekam, kde len oni vedia kde to je. Spolu, kdekoľvek.

2 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

to usz je ta sigma 50-150 ???

no i co Ty tam robiles o o poltretej ráno ???

nie wiesz czy pan i pani kaczka maja usz tam gniazdo???

bo to chyba niedaleko od nich???

caf

Tomáš povedal(a)...

niee .. este nemam .. toto je old good (chyba nie tak good) 100-300/4.5-5.6 ... Ale je to test 3200 iso :)
A ze co som robil o pol tretej rano ? Rozbil som lietadlo v priesmyku Indrahar, a tak som siel spat. Fotene z okna, lebo som ich zacul a pozrel von oknom a najprv nikoho nevidel, pretoze som pozeral na chodniky a nie k vode :)

A pan a pani kacka to uz vzdali, odleteli asi na inu planetu .. alebo na ine jazzero :)