nedeľa, augusta 31, 2008

Červená

a modrá

16 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

toto je tiez tam u vas?

Tomáš povedal(a)...

.. no, vyzera to ako vylet do Iranu, ale nie je ..
Je to tu pri mori.
A uplne najskvelejsie su, ked sa idu kupat - opatrne aby ani pol lyytka nebolo vidiet sa prezlecu do teplakov - elastakov, daju dole plast (pod nim maju tricko s dlhym rukavom) a - huraa do vody. Potom na brehu v mokrych handrach klepu kosu. A manzel sa zatial v trenirkach hreje na slnku.

Anonymný povedal(a)...

no uzasne...

juj...ako sa tesim...z tvojho stastia...

Tomáš povedal(a)...

:) noteda

tak nech na podporu dalsieho
stastia, pricestuje
stastna rodinka

(slubena)

Anonymný povedal(a)...

? ? ?

Tomáš povedal(a)...

:) :) :)

Uvidis, coskoro.

(a bude aj s bicyklom)

:)

Anonymný povedal(a)...

hm...asi si ma pleties s inym anonymom..bo ja naozaj neviem o com hovoris..
ale nevadi..
je to mile.

Tomáš povedal(a)...

Ale kdeze, nepletiem.
Ved uvidis :)
(Vlastne je to len taka drobnost, asi si ju uz nepamatas. Ale dnes chvilku pred tym, nez si napisala, tak som na ta myslel, a spomenul si na tu drobnost.)

Anonymný povedal(a)...

Do anonymny. Tomeka nigdy se nie pletie :) on dobre vie kto jest akim anonymny ( too clever IT :) ).

tutaj tez nie viedialem o com hovoril...

http://tkopec.blogspot.com/2008/08/po-schodoch.html

"Vlastne je to len taka drobnost, asi si ju uz nepamatas"

no ale Tomek jednak pamietal ( too good memory :) )

caf

Tomáš povedal(a)...

Hehe :)

Macieju, ked raz budem v depke a trpiet pocitom menejcennosti a osobnej zbytocnosti, tak za tebou skocim na poharik, hned budem plny istoty o vlastnej jedinecnosti :)

Anonymný povedal(a)...

UAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa...

tak toto je krasa...strasne moc moc moc ti dakujem..ma cestne miesto pri kalendari lhadackych mniskov a nalepkami od bananov hned nad radiom v kuchyni...hi..

naaadhera..vdaka...naozaj!!!!!!

Tomáš povedal(a)...

Vdacne :)

pre radost

ma tesi ze ta tesi

...

Tak uz aj vies o com to bolo - Tomek jednak pamietal :)

...

Inac, zistil som, ze pamat podporovana obrazkami je dost nebezpecna - bez obrazkov pripominacich by sa mohlo stat, ze si clovek zvykne na pritomny stav a po case ma pocit, ze je dobre (aj ked - tak to ma byt - iba skutocny zivot v pritomnosti).
Ale s obrazkami si moze spomenut na chvile, kedy bolo NAOZAJ dobre,
kedy bolo naozaj vo vnutri stastie.

Ale na druhej strane - aspon vie, kadial ma ist, aby sa pritomnost stala - takou, aka ma byt.

Anonymný povedal(a)...

a vies co je na tom najlepsie? ze sme natolko vnutorne slobodny aby sme si kedykolvek mohli urobit to,po com nam srdce pisti..

nech uz ked si zodpovedame za to co zijeme nech aspon urobime vsetko pre to..no nie??

http://bresinski.info/orla/images/tl_fot2.jpg

kuk..tam idem pozriet..ked uz o Macieovi hovorime..ktovie,ci tam bol..??:))

Tomáš povedal(a)...

Jooooj keby to len od vlastneho srdca zaviselo :) ale niekedy aj od druheho.

Fii tak Orla Perc ?
Tak tam som sa zatial nedostal. Ktovie ci Maciej :)
Ved povie.

Si to tam uzi. A hlavne opatrne -
szlak bardzo trudny :)

Anonymný povedal(a)...

Cauko, Witajcie.

nie, nie bylem na Orlej Perci zatial :(
Ale bym velmi rad kiedys tam poszedl, ja usz povoli nie vladzam Anglicka i tej flatland, co druga noc mam dream, ze jestem w gorach ( co prawda na bicyklu, ale peszo tez moze byc :)
Unfortunately musze jeszcze troche byc Queen's slave...

Jak bylem posledni raz w Polsku i bylem w gorach to spotkalem takiego slovaka na Wielkim Rogaczu ( taki kopec ). zaczalem z nim hovoric i hovorilem z nim godzine o wszystkich kopcach jakie widzielsimy dookola ( bo perfeknie znal polskie gory ). a ja nie jestem z tych ludzi ktorzy vela hovora z nieznajomymi, ale takich jak on mozna spotkac wlasnie w gorach :)

mozno kiedys in the future zorganizujemy polsko-slovenska expedition i pochodzimy po naszych wspolnych Tatrach? byloby perfeknie. co o tym myslicie?

caf

p.s: anonymny be careful na Orlej

Anonymný povedal(a)...

uz anonymny nie jest dla mnie taki anonymny...

tak uwazaj ( davaj pozor ) Veroniko :)