štvrtok, októbra 09, 2008

Loďky

a mosty

8 komentárov:

ita povedal(a)...

Trochu som sa nudila na hodine tak som si pozerala tvoje fotky...a zase som objavila nieco co mi ucarovalo...strasne sa mi pacili tvoje fotky v tedy v Mlynanoch pretoze tam bolo krasne dievca co obijmalo moj najoblubenejsi strom...ten o ktorom som ti pisala ze ho vidim kazde rano z okna:) dakujem

Tomáš povedal(a)...

Fiha :)

Myslis Zuzko casto tancujuce vtedy moja blizka laska velika, potom rozhodnuta, ze uz nechce byt blizka ? :)

No si teda vsimas veciii :)

ita povedal(a)...

a este daco ta prirucka co si mi poslal..tie prirovnania co tam boli uz som sa strasne davno tak dobre nepobavila este teraz ked si spomeniem tak sa musim usmievkat fantaziu mas teda fakt velku aj Maciej samozrejme:)

ita povedal(a)...

Ano tusim ze to bola Zuzka ma krasny usmev:) hm to vies ak sa tak rozhodla sama a slobodne tak to asi bolo spravene:)To co ste si mali prezit spolu bolo prezite...

Tomáš povedal(a)...

Ved hej :)

A kiez by to bolo spravne aj pre nu.

Ono nakoniec sa vsetko na dobre obrati, otazka je vzdy len ze kedy a za aku cenu.

Ja si uz daavno netazkam - ved vdaka tym vtedajsim rozhodnutiam som stretol tolko ludi ze az, a mozno ich aj trosku a v dobrom ovplyvnil. A oni mna.

A ona ked sa rozhodla, ze ma uz nepotrebuje (to ma najviac mrzelo, bo som sa jej dal prave pre to, ze na zaciatku to vyzeralo, ze ma potrebuje, a nielen na zaciatku) tak jasne, nech si svoje veci riesi sama, alebo s kymkolvek.

"Kazdemu jeho nebe"
sa vravi :)

...

Myslis kyblik a kvapkanie svetla ? :) :)

ita povedal(a)...

No ona ta urcite potrebovala aj ty ju si potreboval..Jednoducho ste si mali nieco vyzrkadlit a to sa stalo...:)nestavaj sa k tomu tak pasivne ona je krasna ty si krasny len ste nemali byt spolu to je vsetko ved ju mas aj tak rad ci nie ?

Tomáš povedal(a)...

Nojeeejej, jasne ze ju mam stale rad, ved to sa neda, nemat. Ked raz niekoho mas, tak ho nemozes prestat mat.

Ale uz len pasivne :)

ita povedal(a)...

Nezalezi na tom ako... mozes ju mat rad pasivne tak velmi ze niekto ju ani aktivne tak nema...to mas tak ja to poznam ale super je natom to ze sa vzdy objavia novy ludia co ti ukazu zornicku na nebicku