sobota, októbra 18, 2008

Rastú

raz tam
raz tu

7 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

pardon,mozno sa pytam hlupo,ale su to lysohlavky??

Tomáš povedal(a)...

:)))
nieee, to su len take noname, neviemco, tie biele spicate myslis, ze ?
No nemam tu atlas, tak im neviem meno, ale lyse hlavky to teda nie su ani nahodou :)

ita povedal(a)...

mne sa tak vidi ze su to obycajne tanecnice alebo nieco tomu velmi podobne:)

Tomáš povedal(a)...

No asi .. ono to rastlo na hnilom dreve, a tak fakt neviem :)

Tomáš povedal(a)...

Este sa mi to podoba na toto ale ... bohvie :)

ita povedal(a)...

Aky vystizny nazov pre nieco tak male, sebavedome a tak jemne zaroven...co je to ?no predsa DROBUĽKA he he

Anonymný povedal(a)...

ahoj Tomi, tak si ma potešil s tými fotkami hríbov. Ja som bola v nedeľu ráno na Ponikách a našla som za košík suchohríbov a za tašku václaviek - podpníkov. Vieš, keď príde domov rodina na sviatky treba do kapustnice a tiež aj so sebou do UK.