sobota, októbra 17, 2009

Potme

3 komentáre:

Petr Voda povedal(a)...

Toto je moc zajímavé. Líbí se mi to, že to už vypadá jako malba spíš než jako fotka. Prozradíš know-how tvorby?

Tomáš povedal(a)...

Dak :)

To je - ja pri bielej stene v noci, fotak na stative, cas B, dialkove pod nohou - tlacitko stlacene palcom, a cervene a biele svetlo od bicykla v jednej ruke - obtocenie polky siluety popri tele svietiac na stenu, nad hlavou svetla prechytit, obtocit druhu polku tela, potom zahromzit, pretoze som si myslel, ze som nechtiac pustil spust a tak som s este zapnutymi svetlami siel k fotaku (zavierka bola otvorena, zavrela sa az ked som vykrocil) - to zato tie ciary vpravo :)
Toto je druhy pokus z dvoch, prvy bol "nastrel" ze aku velku cast steny to zaberie a ako rychlo treba hybat pri danej clone svetlami, aby sa spravne nakreslili. Zial neodhadol som poriadne sirku - rozpazenie ruk - a tak je to dost natesno.
Vo fotosope potom upraveny kontrast / levels a zhora orezane.

Petr Voda povedal(a)...

Joj, to už je nějaká "vysoká experimentátorská". Ale dík za poodhalení pozadí jak to vzniklo.