nedeľa, septembra 24, 2006

O Boze

co sme to urobili maticke Zemi sa mi chcelo skriknut, ked deluxe autobus sa pohol z Dili na sever a za oknami defilovali hrozostrasne tovarne kysle baziny kopy smeti ...
O Boze sa mi chcelo skriknut, ked som aj tak videl zivot vsade, neutichajuci, neznicitelny. A potom, po nocnej jazde, ked Indi nevynechali ani jednu z hier na chaos - vratane presadania z busu do busu o druhej v noci, som oproti svitaniu uvidel na oblohe velmi klukatu ciaru strasne vysoku. Jee sa mi chcelo skriknut po treti krat, lebo Himalaje boli uz na dosah ruky a tri hodiny jazdy este. Takstrasne som sa tesil, ako na davne vylety na Muran, ked ma rano schytila neprekonatelna tuzba a ja som vedel, ze v ten den proste musim na Murani byt a prijimat to, coho je tam habadej... E&D vedia :)
A potom, po este troch hodinach kostitrasu kolotocovania indickeho auto
busoveho, hore uz v McLeod Ganj unaveny, ale rozziareny, chytro dospat nevyspatu noc a
potom, poobede
huraa nasavat atmosferu
tocit mlyncami
pri OmManiPadmeHum z jedneho obchodika
si spomenut
na jeden vecer u D&D ked mi pustali to iste :)
stlacat jedine tlacitko na fotaku
vnimat pohodu, ktoru som tu minule necitil
krotit si nadsenie, lebo casu je habadej
a tesit sa na vylet horsky v najblizsich dnoch planovany
ak bude stale take
krasne modre slnecne
a nie saunove pocasie ;)

Om Nama Siva krical typek ked lial vodu z pohara
a mne sa chcelo kricat s nim
od stastia :)

(ja viem, musim krotit nadsenie :)

Žiadne komentáre: