sobota, septembra 23, 2006

Tazka

pohoda na streche Lord Krishna Inn :) Dole huci trubi vali sa smrdi a vonia ako Lenin vecne zive Dili, a tu, vysoko len styri poschodia, je klud, ze by sa chcelo rozjimat (co ine pri fajnom mango lassi) ...
Tu - proste - pohoda ...
A zufalo vyzerajuce maskovanie za skriatka pomocou klobuka je cisto ucelove - slnko griluje az to zvonii...

Jaj, a cital som zaklady islamu pre zaciatocnikov - darovane knizky - som netusil, ze aj to, ze sedi sa na lavej nohe skrcenej doprava je podla predpisu... ale odkukal a napodobnil som to vcera spravne... Nie uz to, ze je zakazane stat oprety o stenu, cim som spravil velku chybu - "standing against any support" je predpismi zakazane. A uz viem preco som priviedol do zufalstva ineho deduska - ked som sa v mesitovej nadrzi - jazierku umyval - najprv treba tvar, potom ruky a az potom nohy ... a ja som si len nohy :) A pred kazdou modlitbou (je ich pat za den) sa treba takto umyt... Prejst na islam by sa veru niektorym "chlapom" u nas zislo uz len kvoli tejto drobnosti :)

A zajtra, dufam, uz po nocnej jazde busom, zbadam ... Himalaje :)

Žiadne komentáre: