sobota, októbra 21, 2006

Hardcorove

byvanie, ked nevadi uzimeny pes v skrini striedany potkanom (trening v Stiavnici a Lola vecne pritomna:) vsetko strazene pavukom, pekne kupanie - voda priezracna cista, iba na dne riasy ktore sa plavanim rozviria - ako snehove vlocky - to ked sa chce vojst do vody, alebo ako pozostatky po skupine neukojenych chapov, to ked sa chce od kupela odradit. Glum zo Sri Lanky, vedel kde je BA, chcel mapu, tak som mu ju nakreslil - Slovensko a v nom BA, BB, Tatry Nizke a Vysoke, a samozrejme - Besenova a bachorka o podzemnom jazere plnom vriacej vody pod nasimi horami. Oci mu svietili, a keby som dodal, ze v nasich koncinach a prilahlom okoli sa na namestiach vyskytuju princezne s leukoplastom a na brehu rieky draci pluju ohen, tak by sa rozplynul tuzbou vidiet rozpravkovu krajinu - aj ked tu tiez rozpravka - ta o lavicke.
...
Typek v chatrci zhuli kilo za zimu, co nespotrebuje sam, to preda v Goa, ked ho odhalia, ma ospravedlnenku rozpravku ze zivi 5 psov, z toho jedneho bieleho a stado oviec a este ma aj syna.
...
Mlady sadhu sa snazi sadhuovat ostosest, chodi bosy po snehu, trapi si telo, snad je sam sebou a rad.
...
Pivo tu maju rok po zaruke (nealkoholicke)
a furt sa zamyslam nad tym, ze co je spravne - pri videni inej reality vnimani ineho rytmu zivota
...
Haluz napad ma chytil - moj nosic sa pochvalil, ze vie stavat drevene domy - ze je tesar a ze berie sto korun na den. Nezadrzatelne sa mi natisla myslienka ze uprosit investorov o predaj par sto metrov zeme liptovskej, pozvat typka a jeho dvoch pomocnikov a spravit projekt real PARABOW a ak by aj majstri tesari Kokavcania chceli, nech sa pridu pozriet:) Dom vraj postavi za mesiac. Potom mi ukazal v akom dome byva (nie, nevadilo ze steny su velmi krive, ale to, ze na streche mal zhrdzaveny vlnity plech) a tak ho asi stavat na Liptov nepozvem :)
...
Zistil som, ze si nepametam, co som jedol vcera na obed. A ze si to nepametam ani doma, a ovela castejsie a nielen to. Mam zlu pamet? prehltenu behom udalosti? Nestiham prezivat pritomnost, spomalit? Lebo proste je to nedolezite vnimat kadeco, v porovnani s udalostami starostami normalneho(?) domaceho zivota, ktore sa valia furt a dennodenne?
Zivot mimo pritomnosti
zivot mimo reality?
sakr, nehladam odpovede
ale este len otazky :)
...
Vzdy ked sa vymysli nieco nove, nieco ucelne, ci uzitocne alebo skodlive, technika, tak sa najde aj vyuzitie s ktorym sa nepocitalo:) Uplne neucelne, bez zmyslu. Proste Art.
A to je dobre, bo to znamena
menenie rytmu
rozmanitost
rozpustanie pretekov o
rychlejsom
ucelnejsom
vykonnejsom
modernejsom
sputanejsom
mechanickom stroji mimo zivota
ako Rat Racing.
Treba robit uplne neuzitocne veci
ktore su mile, na prvy pohlad mimo reality na druhy v nej hlbsie nez sa da odvazit pocitit.
Hoci aj dlhonohe macky rucne malovane na tricka, s láskou a pomaly, kazda jedna
usmiata
alebo klavir zaveseny pod stropom hore nohami s klapkami trciacimi na vsetky strany (Lu, pametas?)
nehovoriac o bielych umelohmotnych krabiciach nahadzanych na hromady vo velkej hale - zevraj baliaren... realnejsia nez ta ozajstna :)
alebo na prvy pohlad - spoza nevnimanych hranic vlastneho stereotypu - infantilne, obrazky a basnicky vacsinou o curajucom psovi Fandovi
atakdalej...
Strasne rad by som take srandy chcel vediet vymyslat.
...
Len mesiac v Hindu a uz ma chytila strasna chut na slaninu. Trvala dve hodiny.
...
Good Surya good, povedal jeden miestny typek, ako siel okolo. Ked som sa slnil, na kameni vyhrieval.
...
Ked je koza v rozpakoch, skrabe sa rohom po chrbte. Ale to som uz nestihol odfotit, ako vela veci :)

Žiadne komentáre: