štvrtok, septembra 13, 2007

Hory

vsade okolo, tolko prepotrebny klud, ticho. Cakanie na novinky po sprave, ze let Dili - Leh bol zruseny kvoli pocasiu v ten den rozluckovy. Zatial ticho - mozno isli busom do Kathmandu namiesto letu do Ladaku, ja nie, ja som nemohol, tam pojdem az s niekym kto ma bude mat rad - rad naozaj, nie len kratkych par dni.
Na tretom obrazku buchanie do spiny, to v spodnej casti uderu, v hornej - len nahodna pozicia nicnetusiaceho chlapa.
...

Dobro a zlo vo svete zapasi ako obycajne
da sa o tom precitat v novinach.
Ma napadlo, ze proti zlu sa neda bojovat
lebo ked sa zacne, zmeni sa to na jeho odraz -
na zlo... Zlo sa da len prijimat, rozpustat
vtedy sa meni, vlastne nemeni, straca
Asi je to hlupost, ale odraza to moju naladu -
Rezignacia
...
Prazdnota
nevedno co je pad a co let
a ci vobec je nejaky pohyb

nikde ani naznak nicoho
ani chvost oranzovej mackomysi
sa nepohne vo vzduchu
ktovie ci je vzduch
okolo
ci je dychanie
ci je vobec nieco
zamatovocierne objatie
take ine od skonceneho
...
Stale si objednavam zemiakovu kasu
so syrom rozpustenym navrchu
a nestiham sa cudovat, preco
ten syr zostava
nikto z neho neodjeda
uz
...
Tvoj dych som nepocul
tisicky rokov
dlho som nepocul
vonu tvojich krokov -
akysi Maok obcas hra
a to je dobre -
aspon nieco odmeriava cas

Žiadne komentáre: