streda, októbra 17, 2007

A na

zaver jedno necakane stretnutie predpol
nocne, s pivnym nadychom vo vnutri stareho divadla nitrianskeho (obrazok len ako dokaz:)
A s rozpravanim cestovnym, ked som druhykrat pocul to, co Imma vo Vasiste malovala slovami do vzduchu ... Ze je fajn pri Bajkale kupit kona, potom na nom prejst Mongolsko. Skrz. Ze sa to da. Som sa videl ako Gandalaf na Rohanskych planinach, namotavka skvela.
A teraz to iste. S napadom, ze k Bajkalu ako inak, po zeleznici z Moskvy. Nahody nie su, a ani toto stretnutie nebolo nahodne. Som zvedavy co bude o rok. Co sa udeje.
Mozno tam kdesi pri bajkalskom jazzere zbadam pari Niquitu, ak ona spravi svoje Burjatsko vysnivane ...
... a ak uz nebude schovana za plotom ...
... vtedy jej zakyvam na pozdrav ...

3 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

sisjak:
tak uz zas v krutej realite:-)? Vitam spet..

Tomáš povedal(a)...

Dak :)

Krutej ? Ani nie ... skor smiesnej. Mi vcera podvecer, ked som dosiel na SK, vsetko pripadalo take divne. Smiesne. Ludoprazdne. Ako po vymreti. A ligotave svetla svietili na ligotave veci. Na tovar. Na haldy tovaru a pozamkynane opustene domy, sklady, fabriky.
A uplne necakane - sa udialo stretnutie, na stanici v Nitre.
Tymto nechavam od vas pozdravovat Maoka :) - ze mi sprijemnoval vylet, aj ked o tom nevedel.
Do BB som dosiel az dnes rano.
A uz som bol na namesti, poobede, hm, stale je vsetko divne. A ludia - konecne bolo vidiet zopar ludi - su sivi. He, najoblubenejsia farba je tusim sivozelena, vysedivena. Vsetko je nejake - vysedivene. Este aj sofer autobusu, ked pusta muziku, tak to ledva sumi, nehra. Utajene.
A ta fotovystava na namesti je ako naschval - Afganistan a jeho hory sa podobaju trochu na Ladak ... achjo ... som presedel na namesti zo dve hodiny, pozeral na visiace obrazky ...
A Wolf vydal nove pexeso ... takze musim ist nazad do Kalgy ...

Anonymný povedal(a)...

sisjak:
tie foto na namesti su dobre,fajn ozivenie.A ak ti tu chybaju farby zajdi si do hor,tam je to teraz farebne az moc-teda aspon u nas:-)Este ze je vzdy moznost sa odtialto vratit do lesov,inak by som to tu v meste moc nevykryla.V sobotu je serpa relly na Kamienke-tesim velmi:-))