streda, novembra 28, 2007

Ale

aspoň som zas navštívil Hafo City.
A dokonca dennou hodinou. Zaliate svetlom, farebným, nie sivým. Macieju, toto je Wawel Morawianski :)
...
a napadlo ma ...

... je tak skutočná, že je až priehľadná. Preto ju takmer nevidno. A kto ju zahliadne, väčšinou ju uvidí len obyčajnú, akoby iná nebola. Ale ona je, a nepotrebuje byť videná. Je ozajstná a tak je všade. Aj bez svojho obrazu. Keď som z nej odchádzal, pre slzy som nevidel kedy sa stratila. A či sa vôbec stratila.
A či som z nej vôbec odišiel - keď ju občas ani len nezbadám, všadeprítomnú, priehľadnú.

No môže sa skutočnosť stratiť ? Taká ozajstná, žijúca v každom kúsku, až tak prítomná, že sa zdá byť neviditeľná ? ... jedno či je blízko či ďaleko ...

Dlhé bude zabúdanie ...


Nie, tentokrát nie je reč o Kalge.

4 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

To je Tomasi v Brne? Krasna fotocka :). Dufam sa tam niekedy pojdem aspon pozriet.
M.

Tomáš povedal(a)...

Taktak :) Fotene medzi Zvonarkou a Spielberk Office Center (hrozny nazov), pesou cestou na interview (hrozny nazov).
...
Trosku som ju "spohladnicovatel" vo fotosope. Ale len trosicku.

NiecoNiekde povedal(a)...

hej, je to take modre...teda co sa oblohy tyka, az prilis...sa mi zda...

ale ako pohladnicovy format to zodpoveda..

Tomáš povedal(a)...

... Noooo, obloha ani nie ... ta bola napodiv taka modra ... Boli dva dni slnka - dva dni radosti ... zial len dvojdnova demoverzia - kratka ako vsetko krasne poslednou dobou ... Ale strechy - zelena aj cervene su na obrazku stavnatejsie nez boli, fasady su pastelovejsie a domy dole v podhradi pri trati su odfarbenenenenenejsie ... Proste pohladnica ...