nedeľa, novembra 04, 2007

Len

pár dní stačí - a mladý príbeh sa stráca.
Zbytočný.
Nadbytočný, keď v lese je toľko iných farebných listov.


Priletia, vo vetre.
Niekomu v nich stačí len zalistovať, dopredu - dozadu, veď čo tam po ňom, po jednom.
Nech si je ako chce.
Ako musí.

Nech sa stratí.
Bez farieb.

2 komentáre:

NiecoNiekde povedal(a)...

hoj tomin,

jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej

vcera mi docestoval mysticky zazitok vypeceny vonavy zvonivy kolacik, dakujeeeeeeeeeeeeeem .-)

som to vlozila do piecky pc a hned to zalialo cely byt magickym zvukom obrazom a priestorom

uplne to pohltilo vsetko okolo a hlavne mna


a este aj moju spolubyvajucu co prave docestovala z frankfurtu a dostala sa razom do indie a ani nevie ako...

hm

no a potom som bola uplne z toho uletena cely vecer...

som si vyrobila vonave tycinky z pudru a oleja co mi raz drahy z holandska doniesol..

takze riadny hindus spiritus..

fiha si robil vystavu v bb na namesti? to ako a cez koho?

je to super, konecne fotka nelezi opreta o biely mur

ale volne vlaje vo vetre

;-p

D A K U J E M

si mi zaistil nadherny zaciatok tyzdna jupi :-)

Tomáš povedal(a)...

Dak

aj za to, ze si to dala sem
bo take pekne podakovanie
nemoze zostat len tak skryte v maili:)
...
Vystava je kamuflaz - na namesti vystavuje nejaky Martin Crep (tak sa vola)

svoje fotky z Afganistanu

no a ja ked som sa vratil a hned na druhy den na prechadzke ich tam zbadal

tak ma napadlo, ze ako by tam vyzerali moje

fotky

a tak som si to na dalsi den nafotil, vystavku, a potom doma

vo fotosope preplacol

svojimi


A celkom sa mi paci vidiet ako sa Dimpal

smeje so slnkom na cele

na bystrickom namesti



Kebyze mam zbytocnych 100t alebo mocneho sponzora

tak by ta vystava bola nielen fotosop kamuflaz

ale by som spravil aj naozaj ...

...

Hej, mocny sponzor, neskryvaj sa, ked M. Crep skonci s vystavou, nech je Afganistan vystriedany Ladakom a prilahlymi koncinami!
Sak si pozri preview, nevahaj.