nedeľa, novembra 04, 2007

Keď

vyliezli do polovice, začalo fúkať. Keď boli tesne pred vrcholom, začalo pršať. Prehánka.
Ajaj, lesom sa poriadne ozývalo moje niéé!! :)
Praktické poznatky dnešného dňa - bukové listy držia lepšie než dubové. Vlastne, dubové nedržia skoro vôbec. Najlepšie sú malinové, majú zozadu háčiky. Tých ale treba najmenej.
Farba, ktorá je najpotrebnejšia, sa najhoršie hľadá.
A býva najďalej.
Baterky v blesku sa vybijú deň pred tým, než ich treba.
A nikomu to nepovedia vopred.

Niéé!! zúfalý výkrik funguje na živly.
Ale žial iba na živly.
Listový príbeh sa - mne - dá ľahko vytvoriť nový.
Ale len v lese.
A len listový.

9 komentárov:

adushka povedal(a)...

Pekna hracka a dobra listkova studia :) aj by som veru chcela vidiet v reali, ako si sa s tym prebavil :) Ja som vcera tolko casu nemala, bola mi mooc zima.. Ale tak zacnem pekne od jednoduchsich veci a postupne sa prepracujem tuto k high levelu :)

Tomáš povedal(a)...

... no ja tam mat ako ty pri sebe obtulovica .. eeeee .. obtulovicku (pritulkyni), tak by mi zima nebola, ale tiez by som nemal more casu na hranie sa s lepenim listov na stromy :)
To mozem len ako prasivy zbytocny single.
No, vlastne, ktovie, mozno by nosila listy ... a tak by bolo viac farieb na lepenie

adushka povedal(a)...

No to uz bol zial obtulovic prec :( nedela pred obedom je cas zmiznutia. tak mi ho musela nahradit kamaratka a pri nej som sa bala, ci ma dostatok trpezlivosti cakat, kym si ja s tym fotakom nieco vymyslim.. a presne som rozmyslala, ze ake by to bolo fajn, keby tam bol ten obtulovic (uzasne slovo :)) so mnou.. chjo :)

A PZS - tak take pomenovanie sa mi pre teba nehodi, skor tak SOS - smutny osamely single. a Mozno tvoje volanie o zachranu aj niekto vypocuje :)

DreamingWolf povedal(a)...

Tentoraz namiesto komentára len prikladám odkaz: Onô na Vlkovom kútiku :)

Anonymný povedal(a)...

sisa:
skoro ako nas vytvarny kurz kedysi davno:-))Tie trepotalky pojdem pohladat na Kriznu:-))

Tomáš povedal(a)...

Novidisto - z coho si cojaviem Andy Goldsworthy spravil peknu zivnost, to u nas zvladaju deti:)
...
A zober si poooriadny dalekohlad, na tu Kriznu:)

Anonymný povedal(a)...

Pěkné hrátky v přírodě - taky to budu muset zkusit. Víc než fotky Andyho Goldswortyho (dík za odkaz) se mi však líbí fotky
Jana Pohribného
. Ten má ty hry v přírodě hodně promakané.

Jinak i mé pocity z Tvého webu dobře shrnul dreamingwolf ve svém Vlčím koutku - závidím ti ten čistý způsob vnímání, který cítím z tvých fotek.

Anonymný povedal(a)...

Ahoj Tomáš.

Moja veľká poklona, keby si bol na cestách vo východných Čechách, máš u nás večeru a teplú posteľ.

Tomáš, Aďka a Amálka Nepivodovi
Zaječice pri Chrudimi
Česko

nepivodicka@volny.cz

Tomáš povedal(a)...

Jeeej, vdaka velika :)
...
Tak to aby som prisiel na kus reci uz hoci len pre to, aby som zistil, cim si tu poklonu zasluzim :)