pondelok, novembra 12, 2007

To

mám za to, že nečítam adresy až do konca. Lebo keď zbadám na druhom riadku inzerátu napísané Tajovského, tak si hneď myslím, že je to za rohom, nad kúpaliskom v BB.
Ale nie je.
A tak sa zjavujem na pohovore v Bielom Meste.
Áno, v tom meste. A aby nebol srande koniec, tak hneď vedľa tej ulice, som zistil podľa mapy.sk...
Keby bolo z leta všetko v poriadku, tak by som sa tešil.
Ale nie je.
A tak je mi to jedno.
Musí byť.
Alebo sa môžem začať na sebe uchechtávať -
presne podľa plánu na sebauchechtanie sa.

10 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

"Biele mesto?"

Tomáš povedal(a)...

V nom si doma.

Moj prvy dojem po vela rokoch - sivobiele panelaky.

Anonymný povedal(a)...

som v nom doma??hmm..kralikarne..kde to je?krizna to asi nebude:)

JankaR povedal(a)...

...:))kolko mas tych vlajociek????

Tomáš povedal(a)...

Plnu tasku -
taku malicku.

A obcas plny fotosop.
Ten je ale bezodny.

JankaR povedal(a)...

ha, som blba...konecne to viem naisto :((((

Tomáš povedal(a)...

Neboj, aj Matej si myslel, ze som Niquite na panelak tie zastavky zavesil naozaj.
Zevraj ak Indi zbadaju, kam vsade to tu vesiam, tak ma uz nikdy nepustia do krajiny...
A to sedi za fotosopom kazdy den, vzdy ked netriedi jahody, alebo ked nie je s Aniou:) Ze?
...
Inac, tieto su pricarovane z Leh Palace.

adushka povedal(a)...

No v tom je prave zivot zaujimavy, ze nikdy vlastne nevies, co ta caka za pol roka..

A fiha, mieris k nam? to by aspon nejaky cajik chcelo, ak budes stihat.. inak tymto testovanim pohovorov mi niekoho velmi silne pripominas a keby si mal pohovor v piatok, tak by ste sa aj stretli, obaja na pohovoroch v jednom meste :)

Anonymný povedal(a)...

Ale to nie je moj panelak?! Nech sa divam ako sa divam ...takyto pohlad nevidim..alebo ze by ten fotosop???

Tomáš povedal(a)...

... zo zastavky pri lekvarni - takto vidno tu ulicu, je to priblizene teleobjektivom, pomedzi ine budovy a nalavo od skoly. Aspon podla mapy.sk je to kdesi tym smerom. Lano s vlajkami na obrazku by podla mapy - prave pozeram - malo byt natiahnute niekde medzi 6 a 9 - dva rozne panelaky kazdy na inej strane cesty, asi.