štvrtok, novembra 01, 2007

Tomuto

som neodolal. Už v McLeod. A na rozdiel od Lehu ju tam bolo veru ťažko nájsť. Akoby to ani nepoznali. Len jednu som našiel. Ale nezabránilo mi to v polhodinovom zjednávaní na polovicu ceny. Ktovie, či pôvodný cieľ ešte niekedy bude spojazdnený.

4 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

7peto
ejha :)
no mne sa takéto veci veľmi páčia
to je teda krásny kúsok
jejééj paráda
:)
som zvedavý naživo

Tomáš povedal(a)...

Dobra Tara, ze? :)
...
Ak vymenim niekedy dvere a okna na chalupe, tak to planujem tam. A este musim najst petlicu s takym velkym priemerom.
...
Toto musi zlodejov odplasit uz len silou myslienky a premenit ich to na dobrych ludi :)

Anonymný povedal(a)...

odfotím aj ja niečo čo som si našiel v Škótsku a povieš či sa Ti páči
a tiež by som to neskôr chcel dať na dvere...ale len niekam do drevárne :))

Tomáš povedal(a)...

... no ved aj ja toto dam len na vonkajsie dvere, vnutorne budu fabka - pametas na vernarsky system dveri ?
...
Ved ako sa hovori - doveruj panubohu, ale kona si priviaz poriadne :)
...
co ak by zlodej bol predsalen nevsimavy a beznadejny pripad
...
alebo zberatel budhistickych hraciek :)