pondelok, decembra 24, 2007

PF 2008


Veľa šťastia vám posielam, na ďalší rok, všetkým ktorí ste ma v tento rok potešili aj utešili, dali radosť lásku šťastie, vymýšľali kúsky pohody, alebo oklamali či sklamali, či chvíľami pohladili aj povadili.

Všetkým, s ktorými sme si nejakým spôsobom popretletali kúsok života.
Všetkým, ktorým som ja dal dobré aj zlé, ktorých som stretol s úsmevom aj so slzami, všetkým čo o mne vedia. A aj všetkým, čo ma zatiaľ nevideli a možno niekedy uvidia.
Takteda nech sa na vás, od Hindiky cez Muráň až po Ostrov, od Afriky po Krakow, v ďalšom roku díva šťastie - usmiata Deviani :)

5 komentárov:

DreamingWolf povedal(a)...

Krásna "pohľadnica", Tomáš! Deviani sa na to hodí squelle!

Anonymný povedal(a)...

Tomi, chlape, hladam nae predfcerajsije fotky z Ďumba :-)))
Krásne Vianoce aj Tebe Tomi.
Pato

Tomáš povedal(a)...

no, vpravo je take posuvatko - chytis mysou, potiahnes dole ... a teleport na Dumbier je hotovy
:)

Anonymný povedal(a)...

Áno, :-)
ja viem, pozeral som si ich,
máš neskutočný cit pre chvíľu, moment v čase, vieš vystihnúť, čo málokto iný dokáže len uviedieť.

Tomáš povedal(a)...

... ojoj ... hlavne mam velku kartu vo fotaku, tam sa zmesti obrazkov ... a z nich sa da potom co-to vybrat ... A este - long life to polarizer (filter) a tiez chvala teleobjektivu ...
:)