streda, decembra 26, 2007

Znova

Tara v Tatrách ? Ale nie, to len Lungta na Choči do neba vyskočí ...
A to má byť všetko ? Za taký dlhý deň jedna veta ? A príbeh ? Ten je kde ?
Čojaviem ...
- si v temnotách, priateľ môj. V temnotách horších než tie, do ktorých odišli tí pred tebou. Verili sme v svetlo a je tu temnota. Jasné lúče a kráčame v tmách. Ako nevidomí ohmatávame stenu a ako bez očí hmatkavo ideme vpred. Potkýname sa rovno na poludnie ako v noci, sme plní síl, a akoby sme umreli. A túžime po svetle. Po svetle.
- Vo mne už silu nenájdeš. Niet sily tam, kde niet nádeje.
- Nádej je vždy. Nádej je svetlo večné. Lux perpetua. La lucce eterna.

...
A že kde sa stal tento príbeh ?
No, záleží na tom ?
A stal sa vôbec ? Aj na tom vari záleží ? Záleží vôbec na niečom ?

Hádam hej. Aj vo februári roku 1430 pri meste Cheb,
a aj tu a teraz.

4 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

juuuj...azda viac ani nejde k tomuto dodat...ja som bola len v lese dnes,mojmu chvost neomrzol ale zabludili sme...stalo to za to.a nasla som milujuce sa stromy.to ti musim poslat.ani neviem ci by som to miesto este nasla.

adushka povedal(a)...

Jaaaaj, krasne bolo, neda mi nic nenapisat... a tie modlitebnicky a tiez zvuky daleka teraz sirim dalej, aj fotograficky aj slovne, opisovne, ze ake fajne to bolo :)

Tomáš povedal(a)...

Pocitam s tebou na ten prechod skrz tatry okolo kralovej hole :)

adushka povedal(a)...

No tak to sa uz teraz tesiiiim :)) akurat mi to s tym mojim fotenim bude trvat 2x tolko co na casomierach :)