piatok, augusta 15, 2008

Na bicykli ?

3 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

Aloha:)
Prave z jazierka rozmocena a prijemne posteklena poslednym letnym slnieckom...Dnes si sa mi vnoril do myslienky tak ze ti napisem len tak strucne.Zase ohurena novymi fotkami a trosku smutna ze mne to nie a nie ist ale nezdavam to napady na fotenie su len zrucnost nie je....hm vsak dufam ze coskoro prides a das mi nejaku lekciu lebo strojcek na fotky je prilis komplikovany...:)
pekny den a pozdravujem aj vilu so zltymi vlasmi:)

Tomáš povedal(a)...

Jeej no ahoj :)

Sa maas ... ach. Leto ozajstne.
Tak pekne uzivaj, tam kde si, ciiro v dobrom zavidim, a nielen kupacku dnesnu, ktoru si viem hmmmm zivo predstavit :)

A snad aj ja na dalsi rok, kiezby, uz ...

Joooj ... ale ako to stihat. Aj vychodne konciny horske daleke laaakaju, aj stianvicke jazzera a ich prilahle okolie tiez.
Hm.

A tusim ti pribudnu nove hracky - 16-80 kit a tiez 100-300/4.5-5.6; sa pytaju ku svojim starym kamaratom (ale ten 100-300 musim najprv rozobrat a dotiahnut jednu sraubu na vnutornej rurke).
Teda, ak nenamietas :)

Anonymný povedal(a)...

joooj Tome neboj nist o rok budu veci nove take ake este neboli v ziadnom roku lebo vsetko sa meni ako obloha pocas dna...vsak uvidis kam ta odveje mozno smerom na vychod pozriet malu dimpal alebo smerom do mesteckova ku jazierkam a domceku:)a k tym hrackam ja som velmi poctena ze si mi zveril do ruk take cosi vzacne a velmi si to vazim len neviem ci to zatial dokazem vyuzit v plnej krase a tak ako si zasluzi...ja by som bola rada ked by si sa dakedy tak odbornym ockom mrkol na tie srandy co vznikli a prilozil k nim kritiku:)