sobota, novembra 24, 2007

Vôbec

nevadí, keď sa po čase ukáže pravý opak toho, čo bolo povedané. Napríklad keď ide o počasie. A nevadí to ani vtedy, keď sa večer kvôli mokrej predpovedi zruší zajtrajší výlet na Ďumbier. A keď na druhý deň ráno budí slnko. Že rosničkárom netreba vždy veriť, je pohoda.
Horšie je, keď na Nohavicovu pesničku co včera platilo dneska už neplatí sa zahrá niekto dôležitý. A ovplyvní tým veľa. Aj včera a aj dnes. Aj vtedy keď niečo platí a tiež potom, keď už to neplatí.
Zostáva mi zistiť len to, prečo bezvýznamné zmeny a aj dôležité slobodné rozhodnutia skôr vedú z horšieho stavu do lepšieho, a prečo tie významné, dôležité a hlavne neovplyvniteľné veci sa vždy dejú len jedným smerom. Opačným. A potom čojaviem o tom vymyslieť obrázok.

Alebo si len nevšímať oranžové autá. Kdekoľvek. Stačí predsa vidieť oranžové nebo. To býva bez nápisov.
A zistiť z ktorého miesta, či Hafo či Bieleho, vedie rýchlejšia cesta do Kalgy. Lebo bez nej a jej zázrakov to už ďalej nepôjde.

14 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

Ta prva je fotosopova ci nie?

Tomáš povedal(a)...

Nie. A je to cosi suche jesenne rastlinne, nejake paperie ci co.

Akurat ze je to hore nohami.

Ako vsetko, co sa stalo - naopak.

Kus "oblohy" hore je teda tmavy preto, lebo je to obzor - zem dole.

Anonymný povedal(a)...

Heh..tak to je dobre.
mal si vcera nieco oranzove na sebe?hm...pre stretnutie usmevne s inym priatelom sme sa o seba obtreli a ani si si nevsimol..ale usmieval si sa tak ako si uz ani nepamatam...priatelia su doleziti..

Tomáš povedal(a)...

Hej.
Pri usmeve sla rec o veselsej casti vyletu.
O tej sa inak neda.

Anonymný povedal(a)...

Myslim ze Kalgou to ani z daleka nebolo.Ale ked ty povies...tak asi to tak bude.ved som bola pol metra od teba,teda oproti a normalne to vyzeralo ze sa tak usmievas na mna.tiez som sa usmiala a uz uz..a v tom si sa otocil na mladika kracajuceho o krok vpredu...som ti naletela:)

Tomáš povedal(a)...

Tak aspon ze to nebolo ako s kalendarom, pred rokom.

Anonymný povedal(a)...

S kalendarom?

Tomáš povedal(a)...

Japonskym ?

Anonymný povedal(a)...

ahaa...to hej,teraz som sa neusmievala ja..ale ty...a nie na mna..

Tomáš povedal(a)...

Aspon teda viem, ze preco sa mi dnes v noci snival taky sen aky sa snival, a s takymi osobami a obsadenim.
A preco sa z neho dnes citim takto.
Podvedomie neoklamem. To si vsimne vsetko okolo. A prihlasi sa o slovo.
...
A je zaujimave, ze vedome si skor vsimnem oranzove auto, nez nazivo. Asi to ma svoj vyznam. Asi by toho na mna bolo privela.

Anonymný povedal(a)...

ako to myslis..ze skor vedome nez nazivo?? vedome neznamena nazivo?naozaj?

Anonymný povedal(a)...

no,nechajme to...takto sa pomaly ale iste priblizujem k filozofovaniu.a to nechcem...aj tak to nepomaha..

Tomáš povedal(a)...

Tym nazivo som myslel sa stretnut vidiet s tebou nazivo.
Nie iba vidiet v myslienkach predstavach spomienkach vdaka napisom na oranzovych autach.

Tie napisy si bohviepreco vsimnem. A teba nazivo jaksi prehliadnem.

Aaale, nejde o filozofovanie, ale o to, ze som to blbo napisal. Mal to byt ze: zaujimave, ze teba, nazivo obtretu, nezbadam a pritom tvoje meno na aute ma udrie do oci.

...

A to vedome je tak, ze o tom ze nieco vidim, aj viem.
Nielen tak, ze iba podvedomie (ci co to je) si vsimne, zapameta, a potom v noci zacne pistat a pustat sny.
A tak uplne rozplynie aj marnu snahu o nevsimanie si toho, ze mi chybas. Ale asi aj to treba - lebo naco je dobre nevsimat si pocit ktory je, len preto aby som sa citil lepsie. Na nic.

Aaa to uz asi predsalen zavana filozofovanim ...

...

Hejhej, a to nepomaha ... Kiezby nieco pomahalo ... kiezby bolo nieco z toho inak nez je ... nonicno, neda sa nic robit ...

...

Jaj a uz viem, kedy bolo to obtretie.
Pato ani nevedel za kym kraca. Len vraj dostal pocit ist hore ulicou.
A ja uz neverim na nahody.

A ten usmev fakt vtedy nebol pre veselu dedinku. Zbadali sme totiz Pata. A ten siel oproti a nevsimal si nic okolo ani nas ... a tak sme sa obaja (vedla mna bol este jeden kto ho pozna) smiali. Az kym takmer presiel okolo.
Dufam, ze si to precita. Sa zasmeje.

Anonymný povedal(a)...

tak tak..presne tak to bolo...