piatok, decembra 07, 2007

Tomuto

hovorím ponuka práce. Vlastne, najmä kvôli miestu. Hm, možno by sa tam rýchlejšie zabúdalo na zlé časy. Aj keď - dá sa zabudnúť na prítomnosť ? A tiež - keď je to príliš blízko miesta, kde zastal čas a stratil sa mi svet. Teda, tá jeho dôležitejšia časť. A kde sa po krátkej krásnej letnej prestávke a nadýchnutí znovu rozbehli ťažké chvíle zúfalého charakteru.
Peklo je svet bez lásky.
Lenže dnes nemôžem odpovedať a posielať prihlášku. Sedmička, nedávno som to
písal, je pre mňa nešťastný dátum. Dnes už stačilo, že ma opustili rukavice. V autobuse. Také sivé, chlpaté. A vďaka tomu, že boli darček z dávnych čias, tak boli zároveň aj hračkou. S nevyčísliteľnou hodnotou. Ale aj zajtra je deň.
...
Možno mi to už naozaj nemyslí. A vymýšľam hlúposti, aj s prácou. Nezmysly. Ale čo už. Bláznivé udalosti posledného času musia zanechať následky. Čo by to bol za svet, keby nefungovali príčina a následok. Keby som tým, čo sa stalo, prechádzal bez povšimnutia. Bez následkov.
A tiež je len obyčajná rovnováha. Svetlo vrhá tieň. Deň nepozná noc.

Je oboje - láska aj peklo. Súženie a túženie. Dva konce rovnováhy.
Ona má bílý šlojíř
on chodí v černé kutně
milenci podobojí
jak vesele tak smutně.
Vtedy, keď sú od seba tak šialene ďaleko.
V myšlienkach, pocitoch. Nie na mape.

Žiadne komentáre: