nedeľa, októbra 14, 2007

Doufam

aspon, zes mu ji predtim stihl sprznit! pojal to brutalne zemito a cisto pragmaticky jeden zvedavy Cech po tom, ako vyzvedel, ze preco ma tu uz nevidat s tou, s ktorou ma videl pred par tyzdnami vo Vasiste. A ze preco ju tu vidat s inym.
No ja bych s ni z toho Lehu do Dili nejel, ja bych ji tam akorat sebral kreditku a do caje nalil projimadlo, dodal este potomok husitov so zapalom hodnym praveho Bozieho Bojovnika.
Nuz, iny kraj, iny mrav.
Alebo prakticka realizacia sisjakovskeho isto dobre mieneneho doporucenia nebyt handrou? No, sotva.
Akokolvek nech je, ja som toho nazoru, ze kazdy si svoje ciny "odserie" sam za seba, a aj bez prehanadla. Kazdeho si to najde, no, aspon mna si pred davnymi casmi onehda naslo. Po dvoch rokoch.
...
... az priste prileti,
my uz tu nebudem.
My uz tu nebudem,
ach pycho marniva,
spatril jsem kometu, chtel jsem ji zazpivat
o vode o trave o lese
o smrti se kterou smirit
nejde se
o zrade o lasce o svete
a o vsech lidech co kdy zili na tehle planete ...
mi prave znie to,
co znelo pocas skutocneho highlight
tohto vyletu - nie, nebola to Kalga
a jej hry -
ale par okamihov, drobnost, pocas druheho prejazdu
cez sedlo Taklang La
o tretej v noci
v ciernociernej tme
v dzipe, pod hviezdami.

5 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

7peto
:)
Kalga je pekná...
pozerám je tu zase množstvo fotiek a čítania, tak už to pozeráme :))
my už sme späť z teplej krajiny
a domov asi 18-teho
a Ty kedy?

Tomáš povedal(a)...

Fiha tak rychlo ?
...
A ja uz predavam spinavy zblchaveny spacak a stativ (stativ zatial nikto nechce). Spacak som predal za 300. Cest jeho pamiatke, mal som ho rad. A to ani neratam, kolko outdoor aktivit sa v nom odohralo za tie roky. Hm.

Anonymný povedal(a)...

No...
možno nie až tak rýchlo...
teraz čakáme kým nám príde poistka na auto a potom si musíme kúpiť TAX..
no čo už nejde všetko ako by sme chceli..
a Tebe teda už dochádzajú dotácie?..alebo sa zbavuješ prebytočných kíl ? :))

Tomáš povedal(a)...

... joj, dotacie ... tie by som predajom blchaveho spacaku nevyriesil - to je cisto o kilach a priestore
...
a ved 18eho je uz za rohom.
Ozaj, teraz ste v Sheffielde? Mi to v statistikach ukazuje sheffieldove navstevy
...
vlastne - o tej rychlosti - teraz zistujem, ze vlastne mne tie tyzdne tu bezia strasne rycho - taknejak akoby naprazdno - prejdu a nic po nich nzostava. Az na vynimky z Kalgy a podobne "peaks" ... ale oproti minulemu roku je to mizeria, bieda.

Anonymný povedal(a)...

nie v Sheffielde nie sme,
sme v Kirkton Manor-Škótsko
ale frčíme cez DSL tak možno nejaké iné adresy...
minule som sa tam práve pozeral na tie štatistiky a nenašiel som tam našu adresu ani nič podobné asi nemáme pevnú ID..
my sme mali problém s priestorom a kilami z Maroka :)
veľké nákupy sa podarili :)
a teraz to ešte zmestiť do auta..
hm..uvidíme